mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 17 listopada 2014

Sweterkowy recykling



Kocham warkocze, jesień i zima to idealny czas na takie dekoracje.
Nowa kanapa to świetny pretekst do powiększenia kolekcji sweterkowych poduszek.
Swetry upolowane w SH, za tzw. grosze- czyli 1-2zł za sztukę.

Z przodów i pleców uszyłam podusie ...








... a rękawy poszły na ubranka słoików i butelek po winie, 
w ten sposób powstały ciekawe, jesienne  świeczniki.







Uwielbiam takie pomysły, 
w necie można znaleźć jeszcze wiele pomysłów na sweterkowy recykling ;)

Miłego poniedziałku ;*




18 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Jestem pełna podziwu dla Twojej pomysłowości i dla tak rozległych umiejętności rękodzielniczych! Poduchy są ekstra, a świeczniki bardzo nastrojowe :)

Unknown pisze...

bardzo pomysłowe, pozdrawiam!

a.le kartka pisze...

Cudne! Dają uczucie ciepelka i prztulnosci:-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fajny recykling!! Urocze dekoracje !!

mamuta pisze...

Miło czytać- dziękuję :*

Osowiała Sowa pisze...

Świetne! I kanapa super :)

Blue-Anna pisze...

Ślicznie to wszystko wygląda:)

hobby-istka pisze...

Wspaniały pomysł "recyklingowy"... :)

perelka111 pisze...

wspaniały recykling..szkoda ze ja tak nie umiem szyć:)

wdomuujagi pisze...

super poduchy, a ja mam takiego wielkiego lenia jak stąd do Tokio!!!

SiódmyAnioł pisze...

Genialny pomysł!

Agnieszka(AgaP) pisze...

Chyba telepatia nas dopadła- zgadnij co mam przyszykowane na warsztacie??? Swetry na poduszki właśnie, i to na dodatek w podobnych kolorach... Tylko nie wiem, czy uda mi się takie piękności jak Twoje wyczarować ;-D

Aga robie-bo-lubie pisze...

Też już rozmyślam nad sweterkowymi poduchami. I dla kotów też chcę zrobić posłania ze starych swetrów. Bardzo mi się podoba pomysł z lampionami. Cudne, a jakie proste!!!

kicikicitata pisze...

Świetny pomysł! Pięknie tam u Ciebie!

mamuta pisze...

Wielkie dzięki :*

Unknown pisze...

Wspaniałe jesienne dekoracje i te słoiki w sweterkach super. chciałam dopytać jak zszywasz brzegi rozciętego swetra żeby się nie popruł ?

mamuta pisze...

Asiu maszynowo, z pruciem nie ma problemu, trzeba uważać, żeby ich nie porozciągać :)

nietuzinkowa pisze...

świetny pomysł na drugie życie sweterków :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...