mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 24 września 2012

Praktycznie i romantycznie



Dziś chciałam Was zachęcić do poeksperymentowania w ozdabianiu różnych przedmiotów 
(nie tylko prac papierowych) samoprzylepnymi, papierowymi taśmami, które występują w wielu  wzorach i kolorach. To bardzo szybki i prosty sposób zmiany  wizerunku przydatnych przedmiotów, np. drewnianych klamerek ...



... czy świeczek typu "tealight"




Zapraszam Was również do nowego cyklu wyzwań, 
który ruszył na blogu Scrap Pasji , pt.:"Z przybornika krawcowej ".
To zabawa, w której należy użyć  elementów  krawieckich: 
miarki krawieckiej, guziczków, metek z ubrań, szpilek, szpulki nici ...

W pierwszej edycji  wykorzystujemy MIARKĘ KRAWIECKĄ

TU znajdziecie wszystkie szczegóły, a moja propozycja to romantyczna kartka z manekinem
 i kawałkami papierowej miarki ( z IKEI)






Pozdrawiam poniedziałkowo i życzę miłego dnia :)



12 komentarzy:

Sentimental Living pisze...

Witaj! Śliczne prace w temacie krawieckim i te z wykorzystaniem taśm papierowych rewelacja! Już lecę zobaczyć link z nimi! Do tej pory spotkałam się już z ich wykorzystaniem,ale wzory nie były tak piękne jak u Ciebie:) Pozdrawiam serdecznie:)

Lady E pisze...

Piękna kartka, śliczne kolory i wszystkie detale o prostu urocze:)

aaaasssssaaaaa pisze...

świetne pomysły:) i ten ze spinaczami i ten ze świeczkami:)

LittleKa pisze...

śliczne!
strasznie podobaja mi sie świeczuszki ozdobione tasiemkami!

wyglądają bosko!
odgapie na pewno :)
pozdrawiam i zapraszam

Magda Wisiorek pisze...

Cudowności, lubię tu u Ciebie się zasiedzieć :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Świetne pomysły masz!Cudnej urody karteczka.

Anonimowy pisze...

superaśne świeczniki ci wyszły...
akuratne na jesienne wieczory :)

dziurka pisze...

taśmami już oklejałam parę rzeczy ale o tea lightach nie pomyślałam, dzięki za pomysł, super. jak zrobię na pewno podlinkuję i się pochwalę

DIYblog3 pisze...

uwielbiam ozdabianie takich zwyklych przdmiotow, bo kocham byc takimi otoczona. o ile cieplej jest wieszac pranie przypinajac je pieknymi klamerkaminiz zwyklym plastikiem :)

joasiah pisze...

jak zobaczyłam od razu te spinacze i tealighty obklejone taśmą od razu pobiegłam swoje tak ozdobić, dzięki za pomysł :D

moniFaktura pisze...

Świetny - i jaki prosty - pomysł z tymi taśmami :)

[Kasia] pisze...

I nawet wieszanie prania może stać się przyjemne z takimi klamerkami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...