mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 18 stycznia 2011

Serwetkowe

Kiedyś bardzo często używałam motywów z różnorakich serwetek :)(np. tu, tu, tu, tu
Na starość coś się leniwa zrobiłam,
albo może obrosłam w przeróżne scrapowe przydasie :) hyhy
Motywy serwetkowe jednak, dawno temu przyprasowane, czekają na swój dzień :)
Okazją do ich wykorzystania było zamówienie na roczkowe zaproszenia z misiami :)
Pierwowzór o tu




boszszszszsz co za zdjęcie!!! szaro, buro i ciemno, nie umiem sobie dzisiaj z fotkami poradzić




Serwetkowe różę też się doczekały i posłużyły do wykonania liftów kartki Betik zaproponowanej w Diabelskim Młynie



To tyle :)
Miłego dnia :)

9 komentarzy:

Unknown pisze...

z JAKICH SERWETEK TE RÓŻE? tAKICH ZWYKŁYCH, CO TO DZIEWCZYNY DO DECOU WYKORZYTSUJĄ?
o capslock mi sie włączyl -sorki ;o))

Agnieszka Arnold pisze...

Kartki urodzinowe bardzo pomysłowe, nie pomyślałbym że można serwetki do scrapów użyć

monia pisze...

Słodkie te zaproszenia na roczek!!

Anabel pisze...

roczkowe zaproszenia bardzo słoneczne i dziecięce :)))
no i lift bardzo udany :)

kartkomania.com pisze...

świetne prace :)

Peninia / Gosia pisze...

Przesliczne...podziwiam Cię!!!

Anonimowy pisze...

O matko... Co zajrzę to nowości śliczne. Kobieto, czy Twoja doba jest dłuższa niż moja?Pozdrawiam, Dorota

mamuta pisze...

Madzik, tak takie zwykłe serwetki :)

Dzięki bardzo dziewczyny :*

G-a pisze...

cudne są!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...