mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

sobota, 24 października 2009

Wspominki i nowinki ...

W tamtym roku robiłam kartki świąteczne z suszonymi plasterkami pomarańczy i cynamonem, kto pamięta??
Dla przypomnienia :) o takie:




w tym sezonie postanowiłam zmiksować dwa moje pomysły- czyli tekturę i owoce ...
Wyszło takie coś:






Aniołków też nie mogło zabraknąć :)




Bombeczki wg Izy



i popękane gwiazdki :)



Na pewno będą kolejne kartki cynamonkowe, zakupiłam już plasterki u mojej ulubionej Pani Gabrisi :*

Troszkę kombinuję ze zdjęciami w PS jak widać z różnym skutkiem, ale się uczę :))- chyba ...

U Izy na blogu słodkie rozdawnictwo, zapraszam, choć niechętnie, bo znowu nie wygram :)))

15 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Śliczne, niektóre nawet smakowite karteczki:) Przed chwilą własnie chciałam robic takie z bombkami, a teraz będzie ,że totalnie zgapiłam:)

coco.nut pisze...

ja pamiętam :) ale tegoroczne jeszcze lepsze!!!

mamuta pisze...

Ludkasz :)) toć ja tez zgapiłam, jest link skąd :)) hihi

coco mówisz, że lepsze?? bo właśnie się nad tym zastanawiam ...

Dziękuję dziewczyny za komentarze :*

Bo pisze...

oj lepsze lepsze

swietny ten kolor, taki stonowany
fajnie odpoczac od tej bozonarodzeniowej czerwieni

(chyba sobie zgapie hihi ale csssssss)

KASANDRA pisze...

Przepiękne !!!

Niebiesko_Oka pisze...

kartki są rewelacyjne!!!
napatrzeć się na nie, nie mogę :P
cuuuuudnościowe, klimatyczne, ciepłe
i mega urokliwe :D

RosaliaArt pisze...

bardzo mi się podobają owocowe karteczki, pozwól, że spróbuję, bo miałam w planach :P
twoje są piękne, zwłaszcza na tej tekturze, która kojarzy mi się z puchem śniegu, leżącym na trawie

Nowalinka pisze...

Haha, te z suszonymi owocami to mi aż prawie pachną :) Świetne kartki, a te z tekturką rewelacja znowu :))

Rybiooka pisze...

Mamuto Droga :) piękności !!!!
I być może się zainspiruję pomarańczowym i cynamonowym szaleństwem :) Bo na choince u nas w domu to od paru lat wiszą :)
Miłej niedzieli !!!

Anitasienudzi2 pisze...

ja też pamiętam te zeszłoroczne,bo piękne były
te nowe tez mają swój cudny urok-takie "sama natura"-ale troszkę kolory mi w nich brakuje-dlatego chyba ta z wstążką w kratę mi przypadła najbardziej do gustu :)

Ajgacia pisze...

tez sie wisuje i jak wszyscy winszuje, kartki z cytryna niedlugo w swiecie craftowym zaslyna i nim sie obejrzysz, ktos cytrynę ci podwędzi hehe

martita pisze...

podobają mi się zeszłoroczne przez swoją tradycyjną kolorystykę ale tegoroczne mi bardziej pasują :) naturalność jest piękna...

BETIK pisze...

Pięknie Kasiu:) Uwielbiam te zgrzebne klimaty!

Ilona Zbieg pisze...

przesliczne

K.C. pisze...

Cudne karteczki, do tego z efektem pachnienia :))
Bezcenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...