mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

piątek, 11 września 2009

Znowu zaległośći ...

U mnie ostatnio ciągle okołolekarzowo, nie, nie to nic poważnego, ale zbiegło się naraz mnóstwo wizyt u przeróżnych specjalistów, a jak wiecie do przyjemności to nie należy i "trochę" nerwów kosztuje ...
Ale jak trzeba, to trzeba ...


Dzisiaj w końcu udało mi się pstryknąć fotki prezentów urodzinowych, którymi nie zdążyłam się pochwalić ...
od Rosalii dostałam przepiękną, bardzo romantyczną i klimatyczną retro zawieszkę i śliczną kartkę z życzeniami :*- Madziu dziękuję raz jeszcze ...



a od Noalii otrzymałam maga pracochłonną karteczkę 3D i witrażykowy kwiatuszek :*- Natalko bardzo, bardzo dziękuję, za pamięć i za taki śliczny upominek :*:*


Już za dwa tygodnie w Krakowie odbędzie się Festiwal Scrapbookingu, bardzo chcę tam być i mam nadzieję, że tym razem nic mi w tym nie przeszkodzi ...


Dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze i odwiedziny, słoneczko znowu świeci, może w weekend będzie jeszcze cieplutko o prawdziwie letnio ... tego Wam i sobie życzę :*
Buziaki :*

1 komentarz:

Rachel pisze...

śliczne prezenty!!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...