mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

czwartek, 20 sierpnia 2009

Świątecznie i nie tylko ...

Bardzo podpasował mi temat wyzwania u Simona, miałam do zrobienia parę kartek świątecznych, nie powiem, żeby łatwo było wczuć się w klimat świąt w sierpniu, ale co miałam zrobić zrobiłam i akcesoria bożonarodzeniowe idą z powrotem do szafy ...



Wypróbowałam oczywiście moje nowe tusze ze sklepu scrap.com.pl, świetnie się sprawdzają w embossingu na gorąco (napis na zielono-czerwonej jest embossowany na białym tuszu), stempel odbity białym tuszem bardzo dobrze jest widoczny na ciemnym tle ( na tej kartce cieniowania są białe), naprawdę fajne są te tusze, jedynie co bym zmieniła to opakowanie na mniej płaskie, trochę trudno utrzymać takie wąskie pudełeczko w palcach, ale to szczegół ...

Jeszcze jedna kartka, tym razem lifcik z Piaskownicy ...


Od Rasalii dostałam wyróżnienie, bardzo dziękuję Madziu, za nagrodę i za te miłe słowa, które napisałaś :*


Przekazuję dalej do bardzo zdolnych i bardzo sympatycznych babeczek:
Brises
Oliwiaen
Anitki
Nowalinki
Niebieskookiej

To chyba wszystko co chciałam napisać, niedługo będzie znowu świątecznie, nie piszę, że jutro, bo znowu się nie wyrobię :)) ...

Zmykam spać, dobranoc ...
... i miłego piątku, ma być gorąco, my go spędzimy nad wodą, Wam tez tego życzę :*

13 komentarzy:

coco.nut pisze...

świetne karteczki ci wyszły, aż strach pomyśleć co zrobisz jak wejdziesz w nastrój ;)
lift jest po prostu cudny, już widziałam i się zachwycałam (ale bez komentarzy)
i dzięki za info o tuszach! :*

Kamilcia_W pisze...

Karteczkę w Piaskownicy już widziałam i miałam Ci pisać na gg że jest obłędna ale pomyślałam że poczekam aż tu wrzucisz, taka elegancka, po prostu śliczna.
Co do kartek świątecznych widzę że Ty też już zaczynasz śnieg ściągać, czarownica, oczywiście żartuje, obie są świetne :*

Willy's creations pisze...

Lovely cards.

Hugs,Willy

barbaratoja pisze...

Jak ja lubię okres przedświąteczny, a jeszcze tak przepięknie rozpoczęty;-)

Anna Zaprzelska pisze...

Ty to dzielna Babeczka jesteś, umiałaś chwycić za świąteczne przydasie.... A lift w wersji Twojej jest przecudny. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.

Yoanna21 pisze...

Niesamowity jest ten lifcik z piaskownicy. Cudo po prostu.

Timcso pisze...

Gorgeous cards!The embellishments are beautiful!

Thanks for joining the Simon Says Challenge!:)

Tímea and DT

Anitasienudzi2 pisze...

ooooooo dziękuję za wyróznienie ! podziwiam,ja się rozpływam i do świąt mi za chiny nie po drodze

email: Steph@SimonSaysStamp.com pisze...

Wow! Both cards are so great! You have a great eye for accessorizing and the overall layout of cards!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

<3,
Steph

Unknown pisze...

no i jak tu nie kochać Twoich kartek???
dzięki za zgłoszenie do wyzwania u Simona :)

Nowalinka pisze...

No, szalejesz z tymi kartkami ;)
Świetne są :)
Aaa no i dziękuje za wyrożnienie :*

martita pisze...

takie kartki nawet w sierpniu wprowadzają w świąteczny nastrój...

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne kartki świąteczne!!! Aż mi zapachniało piernikiem i pomarańczami :)
Kartka liftowa- cudna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...