mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 26 stycznia 2009

Walentynki - inne klimaty

Wzięło mnie na całego ...
Jak w ciągu ostatnich tygodni nie bardzo mi szło robienie czegokolwiek, tak od trzech dnie trzyma mnie szał kartkowy ...
Cieszę się, bo już się bałam, że wena nie wróci i co ja zrobię z tymi wszystkimi skarbami- przydasiami :)

Dalsza część walentynek, w różnym stylu ...
Trochę retro, trochę czerwonych jak wczoraj i nawet jedna z gazetowymi serduchami agnieszki -musiałam spróbować












10 komentarzy:

Zielona pisze...

Uwielbiam klimat Twoich prac :)

Costa pisze...

Piękne... chyba będe tak dziś krążyć między Twoim blogiem a forum .. a wszędzie podziwiać bede karteluszki.. sa CUDNE !!!!!!!!
No a teraz uważaj mam Cię na oku i będe stale podglądać ;*

finnabair pisze...

taki szał..niech trwa!!!piękne, jedna w druga piękne!

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przepiękne... Aż mężowi pokazałam... I ponawiam pytanie, gdzie mogę znaleźć takie piękne fotki? Chyba, że to tajemnica... ;)

cwasia pisze...

Mamutko....bajecznie piękne!

RosaliaArt pisze...

śliczne są.. zaklinasz w nich swój talent

mamuta pisze...

Dziękuję :)
Costa miło mi :), zapraszam jak najczęściej :)
Nutko, myślałam, że już znalazłaś, widziałam ostatnio fotki w tym stylu u Ciebie, moje pochodzą z chomika Yoasi :)

INQA pisze...

Jakie różnorodne, jakie retruskowe, jakie piękne !

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Mamutko znalazłam wówczas tylko jedną stronkę, ale wczoraj wieczorem przysiadłam i znalazłam masę na flickr :*

Zielonooka pisze...

suuper kartki walentynkowe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...